مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 11:102018-09-22بين الملل

دیدار عناصر اسراییلی با وزیر قطری برای جلوگیری از «راهپیمایی بازگشت»


کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد دو میانجی اسراییلی با وزیر خارجه قطر دیدار کرده اند و دیدار مذکور در راستای جلوگیری از تظاهرات گسترده بازگشت در روز انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی بوده است.

- دیدار عناصر اسراییلی با وزیر قطری برای جلوگیری از راهپیمایی بازگشت کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد دو میانجی اسراییلی با وزیر خارجه قطر دیدار کرده اند و دیدار مذکور در راستای جلوگیری از تظاهرات گسترده بازگشت در روز انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد قطر تلاش کرده جلوی تظاهرات گسترده فلسطینی ها در روز انتقال سفارت آمریکا به قدس را بگیرد و به همین منظور پیشنهادی برای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی فرستاده اما این پیام به نتانیاهو نرسیده است.

در این گزارش آمده است، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر به دو میانجی به نام های فیلیپ سولومون بازرگان یهودی فرانسوی و آبراهام مویال خاخام یهودی پیام فرستاده و این دو پس از پیام وزیر خارجه قطر با کرمل شاما هکوهن نماینده اسراییل در یونسکو دیدار کرده اند.

بر اساس گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی، پیشنهاد محمد بن عبدالرحمن شامل پایان تظاهرات هفتگی نوار غزه در مقابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار عناصر اسراییلی با وزیر قطری برای جلوگیری از «راهپیمایی بازگشت»

دیدار عناصر اسراییلی با وزیر قطری برای جلوگیری از «راهپیمایی بازگشت»