مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 11:062018-09-22پزشكي

نبود منابع پایدار برای بیمه ها، پرداخت هزینه ها را با مشکل مواجه کرده است


سرپرست دفتر هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: نبود بودجه پایدار برای بیمه ها، سازمان های بیمه گر را در پرداخت هزینه ها با مشکل مواجه کرده، - ولی با این حال تلاش سازمان بیمه سلامت این است که ارائه خدمات با مشکل مواجه نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد صادق دبیری با بیان این که سازمان بیمه سلامت ایران در راستای عمل به قانون و با هدف ادغام تمام صندوق های بیمه ای سلامت و ساماندهی هزینه های بهداشت و درمان کشور در سال 91 ایجاد شد، گفت: در مهر سال 91 مقرر شد که این سازمان جایگزین سازمان بیمه خدمات درمانی شود تا از این طریق بتواند تمام بیمه های سلامت کشور را مدیریت کند.

سازمان بیمه سلامت ایران تا به امروز یکی از تاثیرگذارترین سازمان های موثر در تحقق اهداف کلان دولت در امر خدمت رسانی به مردم است و مسئولان این حوزه به دنبال این هستند که با سیاست گذاری در حوزه بهداشت و درمان، بیشتر مردم کشور را از نظر بیمه ای تامین کنند.

بر همین اساس در سال 91 اساسنامه سازمان بیمه سلامت ایران تدوین شد و سازمان بیمه خدمات درمانی به سازمان بیمه سلامت ایران تغییر عنوان پیدا کرد.

وی افزود: براساس تاکید مسئولان عرصه بیمه و درمان طی سال های گذشته که خط قرمزشان افزایش پرداختی از جیب مردم است، همچنان این تاکید در مجموعه سازمان بیمه سلامت ایران نیز وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود منابع پایدار برای بیمه ها، پرداخت هزینه ها را با مشکل مواجه کرده است

نبود منابع پایدار برای بیمه ها، پرداخت هزینه ها را با مشکل مواجه کرده است