مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 10:072018-09-22سياسي

آیا بخشی از مدیران برای افزایش درصد جانبازی با بنیاد شهید لابی می کنند?


سخنانی شنیده می شود مبنی بر اینکه عده ای از مدیران سعی دارند با افزایش درصد جانبازی خود و لابی با مجموعه های بنیاد شهید، ضمن دور زدن قانون، میز مدیریت را حفظ کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، چندی که بحث بر سر موضوع افزایش درصد مدیران و مسئولین جانباز در فضای رسانه ای مطرح شده است و سخنانی شنیده می شود مبنی بر اینکه عده ای از مدیران سعی دارند با افزایش درصد جانبازی خود و لابی با مجموعه های بنیاد شهید، ضمن دور زدن قانون، میز مدیریت را حفظ کنند.

اما آغاز این شایعه ها و زمزمه ها از چه زمانی صورت گرفت؟ این حرف و حدیث دقیقا از بعد تأیید قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان توسط شورای نگهبان شروع شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی دوم مرداد با اکثریت آراء، طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را تصویب کردند و شورای نگهبان نیز کلیات این مصوبه مجلس را در جلسه روز 17 مرداد این شورا، تأیید کرد، اما در بخش ها ایراداتی به آن وارد کرده بود.

در نهایت شورای نگهبان در جلسه 21 شهریور طرح اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشستگان را تأیید کرد و سپس طبق روال قانونی، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی نیز 24 شهریور این قانون را برای اجرا، به دستگاه ها ابلاغ کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا بخشی از مدیران برای افزایش درصد جانبازی با بنیاد شهید لابی می کنند?

آیا بخشی از مدیران برای افزایش درصد جانبازی با بنیاد شهید لابی می کنند?