مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 08:252018-09-22سياسي

جنگ به ما آموخت در زمان سختی همه درکنار هم بایستیم


پیام انقلاب ما از روز اول پیام برابری برادری و دوستی و حسن همجواری بوده و جمهوری اسلامی ایران هیچگاه آغازگر جنگ نبوده است .

- رییس جمهور یادآور شد:پیام انقلاب ما از روز اول پیام برابری برادری و دوستی و حسن همجواری بوده و جمهوری اسلامی ایران هیچگاه آغازگر جنگ نبوده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن رو صبح امروز طی سخنانی در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس که در جوار حرم امام راحل برگزار شد، با بیان اینکه باید از حضور پرشکوه مردم در مراسم عزاداری سالار شهیدان به ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورا، سپاسگزاری کنم، اظهار کرد:همه ما مدیون خون شهیدان کربلا هستیم.

ما در سالروز آغاز دفاع مقدس هستیم و پیام انقلاب ما از روز اول پیام برابری برادری و دوستی و حسن همجواری بود و جمهوری اسلامی ایران هیچگاه آغازگر جنگ نبوده است و این دیگران بوده اند که به سرزمین ما و تمامیت ارضی و استقلال ما هجمه آورده اند و ما تنها از ملت مان و سرزمین مان دفاع کرده ایم.

وی افزود: ملت ایران ملتی بوده است که مدافع حقوق خود بوده و به همین دلیل ملت توانست از همه پیچ و خم های سخت دوران هشت سال دفاع مقدس عبور کند.

در همان روزهای اولیه جنگ عراق شهرهای مسکونی و مردم بی دفاع ما را زیر حملات موشکی خود قرار می داد که نمونه روشن آن شهر دزف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ به ما آموخت در زمان سختی همه درکنار هم بایستیم

جنگ به ما آموخت در زمان سختی همه درکنار هم بایستیم