مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 03:002018-09-21سياسي

کدام دستگاه ها سریع ترین پاسخگویی را دارند؟


با راه اندازی سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، سازمان ها باید تلاش کنند در فرصت قانونی بهترین و دقیق ترین پاسخ را برای شهروندان ثبت کنند که نتایج بررسیها نشان می دهد برخی از دستگاه ها تاکنون به مراتب پاسخگویی بهتری داشته و برخی هنوز به این سامانه متصل هم نشده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات سال گذشته پس از ماه ها کار مطالعاتی و تطبیقی و پیگیری سازمان فناوری اطلاعات، به بهره برداری رسید .

این سامانه بعد از ابلاغ قانون دسترسی آزاد اطلاعات و تدوین آیین نامه های آن طراحی و راه اندازی شد و سازمان ها و نهادها از طریق این سامانه موظف شدند تا حداکثر 10 روز اطلاعات درخواستی مورد نیاز مردم را در این سامانه ارایه کنند.

شما در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، حق دارید از هر موسسه عمومی و خصوصی ارائه دهنده خدمات عمومی (موسسات مشمول بند چ و ح و خ ماده 1 آیین نامه اجرایی قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات) درخواست اطلاعات داشته و پاسخ را دریافت کنید.

درخواست شما به اجرایی شدن قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات کمک می کند و هم چنین اطلاعات درخواستی به صورت برخط در این سامانه منتشر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام دستگاه ها سریع ترین پاسخگویی را دارند؟

کدام دستگاه ها سریع ترین پاسخگویی را دارند؟