مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1397 ساعت 18:062018-09-21حوادث

پایان کار امدادرسانی به روستاهای سیل زده دهدز/ انتقال 2 مصدوم حادثه به بیمارستان


بخشدار دهدز با اشاره به پایان کار امدادرسانی به روستاهای سیل زده این بخش گفت: در پی این حادثه 2 نفر مصدوم شد که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان دهدز منتقل و کار مداوا انجام شد.

- حجت اله خسروی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ایذه با اشاره به اقدامات انجام شده برای اهالی روستاهای سیل زده بخش دهدز اظهار کرد: بامداد پس از شب حادثه تیم های امدادی به دو روستای سبزی و لنده در ارتفاعات شهرستان ایذه اعزام شدند.

وی افزود: روز گذشته نیز با همکاری جمعیت هلال احمر استان خوزستان، اقلام خوراکی و مایحتاج مورد نیاز مردم این مناطق با استفاده از بالگرد برای آنها ارسال شد.

بخشدار دهدز با اشاره به مصدومیت 2 نفر از اهالی روستای لنده در این حادثه بیان کرد: دو مصدوم حادثه توسط نیروهای امدادی به بیمارستان دهدز اعزام شدند و کار مداوای آنها صورت گرفت.

خسروی با اشاره به آخرین وضعیت روستاهای ذکر شده گفت: در این حادثه به جاده، چند خانه، آذوقه احشام و احشام نیز خساراتی وارد شد که میزان آن پس از انجام کارشناسی مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: در پی بارش سیل آسا جاده های منتهی به این دو روستا بسته شد که با همکاری اداره راهداری ابتدا جاده منتهی به روستای لنده مورد بازگشایی قرار گرفت و سپس تجهیزات برای باز کردن محور روستای سبزی منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کار امدادرسانی به روستاهای سیل زده دهدز/ انتقال 2 مصدوم حادثه به بیمارستان

پایان کار امدادرسانی به روستاهای سیل زده دهدز/ انتقال 2 مصدوم حادثه به بیمارستان