مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1397 ساعت 15:462018-09-21سياسي

ارتش دست در دست سپاه، بسیج و نیروی انتظامی آماده دفاع از انقلاب است


ارتش در بیانیه ای تاکید کرد که دست در دست سپاه، بسیج و نیروی انتظامی، در شرایط فعلی کشور بی تابی خود را برای جانبازی در راه دفاع از آرمان های والای حضرت امام (ره) و تحقق فرامین و تدابیر فرماندهی کل قوا ابراز می دارد.

- ارتش در بیانیه ای تاکید کرد که دست در دست سپاه، بسیج و نیروی انتظامی، در شرایط فعلی کشور بی تابی خود را برای جانبازی در راه دفاع از آرمان های والای حضرت امام (ره) و تحقق فرامین و تدابیر فرماندهی کل قوا ابراز می دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت، در این بیانیه آمده است:بسم الله الرحمن الرحیم یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم .

ای کسانی که ایمان آورده اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می کند و گامهایتان را استوار می دارد.

تلاقی عاشورای حسینی و هفته دفاع مقدس گواه این مطلب است که با پیروی از کلام نورانی هیهات من الذله هیچ مسیری روشن تر از راه حسین (ع) برای مبارزه با ظلم و استکبار و بیداد نیست و راه ما نیز از نهضت عاشورا جدا نخواهد بود.

دوران دفاع مقدس، تداعی کننده استواری کشوری است که با فرهنگ عاشورایی خود مقابل استکبار جهانی و هم پیمانانشان، ایستاد و با دست های خالی، ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش دست در دست سپاه، بسیج و نیروی انتظامی آماده دفاع از انقلاب است

ارتش دست در دست سپاه، بسیج و نیروی انتظامی آماده دفاع از انقلاب است