مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1397 ساعت 15:152018-09-21سياسي

چه منکری بالاتر از دروغ و فروختن آخرت به بهای مناصب دنیای فانی!


وزیر بهداشت با اشاره به برگزاری مراسم شام غریبان اباعبدالله الحسین در شب گذشته، گفت: ای کاش بدانیم که شام غریبان راه و روش و منش آن بزرگوار ، - وزیر بهداشت با اشاره به آرمان های اباعبدالله الحسین (ع) مطرح کرد چه منکری بالاتر از دروغ و فروختن آخرت به بهای مناصب دنیای فانی! وزیر بهداشت با اشاره به برگزاری مراسم شام غریبان اباعبدالله الحسین در شب گذشته، گفت: ای کاش بدانیم که "شام غریبان راه و روش و منش آن بزرگوار"، همه روزهایی است که او و مسلک و مرامش را از یاد می بریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدحسن هاشمی در مطلبی با عنوان کدامین شام غریبان؟ در پست اینستاگرامی خود آورده است: مراسم شام غریبان حسین ابن علی (ع) به رسم سنتی کهن، شب گذشته برگزار شد؛ اما ای کاش بدانیم که شام غریبان راه و روش و منش آن بزرگوار ، همه روزهایی است که او و مسلک و مرامش را از یاد می بریم.

روزهایی که لهیب سوزاننده دروغ و تهمت و .

از تریبون های رسمی تا منابر و رسانه ها و کوچه و خیابان زبانه می کشد؛ و غربت آن امام همام در میان مریدان و شیعیانش بیشتر نمایان می شود.

ای کاش همیشه به یاد داشته باشیم این فریاد بلند حسین (ع) را: آیا کسی هست که مرا یاری کند؟ سوالی که از همیشه تاریخ است و از همه ما و پاسخش در میزان وفاداری و پایبندی به آرمان های بزرگ آن مظهر عدالت نهفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه منکری بالاتر از دروغ و فروختن آخرت به بهای مناصب دنیای فانی!

چه منکری بالاتر از دروغ و فروختن آخرت به بهای مناصب دنیای فانی!