مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1397 ساعت 14:362018-09-21سياسي

تفکر بسیجی با اسراف و تجمل گرایی مخالف است


امام جمعه موقت یاسوج یکی دیگر از شاخصه های دفاع مقدس را پرهیز از اسراف و تجمل گرایی دانست و گفت: در دوره دفاع مقدس هیچ گاه چنین روحیه تجمل و اسراف وجود نداشت و نیاز امروز برای اداره کشور تفکر بسیجی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت به مناسبت ایام محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: فریاد یا حسین در تمامی دنیا طنین انداز شده است.

امام جمعه موقت مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: شور حسینی هنوز در کشور برپاست و مکتب عاشورا عبرت آموز است که ملت ایران از این مکتب درس گرفته اند.

حسینی صدر به هفته دفاع مقدس که از 31 شهریور تا 6 مهرماه هر سال ادامه دارد اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس هم صفحه ای عاشورایی است که از قیام امام حسین نشات گرفته است.

امام جمعه موقت مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به دستاوردهای دفاع مقدس هم اشاره ای کرد و افزود: روحیه خودباوری اولین درس از دفاع مقدس است و مقابله با ابرقدرت ها و نهراسیدن از آن ها از دیگر درس های آن به شمار می رود.

شکوفایی استعدادها و ساخت تجهیزات در همه زمینه ها از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس بود که امام جمعه موقت یاسوج به آن اشاره کرد و پیشرفت های اقتصادی و نظامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر بسیجی با اسراف و تجمل گرایی مخالف است

تفکر بسیجی با اسراف و تجمل گرایی مخالف است