مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1397 ساعت 14:012018-09-21اقتصادي

کره به نفت ایران وابسته است


یو جانگ هیان سفیر کره جنوبی در دیدار با معاون امور بین الملل اتاق بازرگانی تهران تاکید کرد شرکت های کره ای روابط تجاری و اقتصادی خود را با وجود تحریم ها، - با بنگاه های ایرانی قطع نکرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبر گزاری دانشجو، به نقل از اتاق بازرگانی تهران، سفیر جدید کره جنوبی به همراه دبیر دوم این سفارت، با حضور در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با محمدرضا بختیاری معاون امور بین الملل اتاق تهران دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار یو جانگ هیان، سفیر کره جنوبی که از سه ماه قبل ماموریت خود را در ایران آغاز کرده، با اشاره به مسایلی که اخیراً در رابطه با همکاری های تجاری و اقتصادی دو کشور مطرح شده است، گفت: واقعیت این است که شرکت های کره ای علاقمند به کار در ایران هستند و می خواهند به روابط تجاری و اقتصادی خود با ایران ادامه دهند، البته مشکل تحریم های یکجانبه آمریکا وجود دارد، اما اخباری که اخیراً مبنی بر قطع روابط تجاری شرکت های کره ای با ایران در رسانه ها به چشم می خورد بی اساس و جعلی است، زیرا شرکت های کره ای همچنان به همکاری تجاری خود ادامه می دهند.

او ادامه داد: بسیاری از شرکت های کره ای به نفت ایران وابسته هستند، همین طور صنایع شیمیایی و پتروشیمی کره از کمبود نفت ایران متضرر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره به نفت ایران وابسته است

کره به نفت ایران وابسته است