مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1397 ساعت 11:562018-09-21سياسي

از تیغی که سینه را شکافت تا لبخندی که در کودکی خشکید/ زندگی طلبگی با طعم چاقو


حجت الاسلام محمد تولایی، طلبه جوان مشهدی که 15 شهریورماه به دست فردی ناشناس مورد سوء قصد با چاقو قرار گرفت، 27 شهریور در بیمارستان قائم مشهد چشم از جهان فرو بست.

- پیرو ولایت فقیه بودن وصیت برادرم بود وی با اشاره به اینکه برخی رسانه ها اعلام کرده اند که حادثه رخ داده برای برادرم یک مشکل سیاسی است؛ تاکید می کند: ما هیچ مشکل سیاسی نداریم و تنها با ولایت فقیه بوده ایم و هستیم و اگر برادرم در لباس روحانیت جان خود را فدا کرد ما هم حاضریم جان خود را فدای رهبرمان کنیم.

   برادر طلبه جوان مشهدی اضافه می کند: ما پیرو راه رهبری هستیم و از مردم هم می خواهیم که پیرو ولایت باشند، برادرم وصیت کرده است که حتما رهرو راه رهبری باشند و دعا کنند که انقلاب ما با دست مقام معظم رهبری به امام زمان(عج) برسد.

  تولایی بیان می کند: صبح سه شنبه که برادرم فوت شد تا ظهر کارهای پزشکی قانونی او را انجام دادیم تا بعد از ظهر در حرم تشیع شود، اما اگر می خواستیم جنازه برادرم را برای شلوغ تر شدن مراسم نگه داریم باید سه روز بعد دفن می شد که از لحاظ شرعی صحیح نیست، همچنین برای تدفین ایشان به اندازه کافی اطلاع رسانی شد که با استقبال خوبی مواجه شد.

برادر و خانواده تولایی درخواست پیگیری و شناسایی فرد ضارب را از سوی نیروی انتظامی و قوه قضاییه دارند تا از رخ دادن اتفاقات مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تیغی که سینه را شکافت تا لبخندی که در کودکی خشکید/ زندگی طلبگی با طعم چاقو

از تیغی که سینه را شکافت تا لبخندی که در کودکی خشکید/ زندگی طلبگی با طعم چاقو