مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1397 ساعت 10:212018-09-21دانش

شانزدهمین کنگره ملی «مهندسی شیمی ایران» در دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود


شانزدهمین کنگره ملی «مهندسی شیمی ایران» به منظور ایجاد بستری مناسب برای تبادل یافته­ های جدید، 2 تا 4 بهمن 1397 در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

- شانزدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران در دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود شانزدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران به منظور ایجاد بستری مناسب برای تبادل یافته­ های جدید، 2 تا 4 بهمن 1397 در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شانزدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران در بهمن ماه سال 1397 به صورت مشترک توسط انجمن مهندسی شیمی ایران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر در دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

این کنگره با هدف گردهم آوردن محققان دانشگاه و متخصصان صنعت و ایجاد بستری مناسب برای تبادل یافته­ های جدید و پیشرفت­ های فنی و شناسایی نیاز های روز صنعت از طریق ارائه مقالات، برگزاری سخنرانی های کلیدی، برگزاری کارگاه ­ها و نشست­های تخصصی و برپایی نمایشگاه ترتیب داده شده است.

با توجه به اینکه مهندسی شیمی کلید توسعه پایدار است و توسعه پایدار اولویت اصلی کشور، توجه اصلی این کنگره بر روی توسعه پایدار در صنایع ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانزدهمین کنگره ملی «مهندسی شیمی ایران» در دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود

شانزدهمین کنگره ملی «مهندسی شیمی ایران» در دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود