مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1397 ساعت 10:102018-09-21دانش

تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی و کاردانی بدون آزمون دانشگاه آزاد


رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت نام دوره های کارشناسی و کاردانی(پیوسته و ناپیوسته) پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی تا 31شهریور ماه خبر داد.

- رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت نام دوره های کارشناسی و کاردانی(پیوسته و ناپیوسته) پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی تا 31شهریور ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیررضا شاهانی ضمن ابراز تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امام حسین(ع) گفت: با توجه به تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی مهلت ثبت نام و ویرایش رشته محل ها یا اضافه کردن سایر گروه های آزمایشی دوره های کارشناسی و کاردانی(پیوسته و ناپیوسته) پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی تا ساعت 24 روز شنبه 31 شهریور تمدید شد.

وی ادامه داد: همچنین با پایان یافتن مهلت ثبت نام، ویرایش اطلاعات فردی، نوع دیپلم و معدل دیپلم برای داوطلبانی که در دوره های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی انتخاب رشته نموده اند، فعال شده و تا ساعت 24 یکشنبه اول مهر ادامه خواهد داشت.

این ویرایش شامل کلیه دوره های کارشناسی و کاردانی اعم از پیوسته و ناپیوسته می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهانی در پایان تاکید کرد: ویرایش اطلاعات فردی، نوع دیپلم و معدل دیپلم داوطلبان فقط یک نوبت امکانپذیر است و به تقاضاهایی که به هر طریق دیگر و بع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی و کاردانی بدون آزمون دانشگاه آزاد

تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی و کاردانی بدون آزمون دانشگاه آزاد