مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1397 ساعت 08:462018-09-21سياسي

اجرای بیش از 1700 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در قم


دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در قم از اجرای بیش از 1700 عنوان برنامه در 50 سرفصل ویژه هفته دفاع مقدس در استان قم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، احمد حسینی اظهار کرد: گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد دفاع مقدس طلیعه ای برای تبیین رشادت ها و جانفشانی های ملت بزرگ ایران اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه و فرهنگ عاشورا است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم افزود: دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس در طول تاریخ انقلاب بی نظیر بوده و آن حادثه ای است که ملت بزرگ ایران به خاطر داشتن آن به خود می بالد.

حسینی تصریح کرد: در تاریخ 200 ساله، کشور غیر از شکست و سرشکستگی و سرخوردگی چیزی نداشته است و امروز با افتخار می گوییم که ملت ما به خاطر دوران حماسه و ایثار، همچون سروقامتان با افتخار سر برافراشته است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس قابل مصادره نیست و عظمت آن باید تا ابد حفظ شود، گفت: گرامیداشت دفاع مقدس در واقع پاسداشت همه رشادت ها و افتخارات ملت بزرگ ایران از همه گروه ها و مذاهب است که شهدایی را در این راه تقدیم نموده اند.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان قم با اشاره به آغاز فعالیت ستاد از مردادماه امسال افزود: 6 کمیته تخصصی شامل کمیته روابط عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 1700 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در قم

اجرای بیش از 1700 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در قم