مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 شهریور 1397 ساعت 20:002018-09-20ورزشي

پنج آزادکار ایران رقبایشان را شناختند


مراسم قرعه کشی پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان بعد از ظهر امروز(پنج شنبه) در شهر ترناوا اسلواکی برگزار شد.

- مراسم قرعه کشی پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان بعد از ظهر امروز(پنج شنبه) در شهر ترناوا اسلواکی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با برگزاری مراسم قرعه کشی 5 وزن نخست کشتی رقابت های آزاد جوانان جهان 2018 در شهر ترناوا کشور اسلواکی، 5 آزادکار ایران به ترتیب زیر رقبایشان را شناختند: در وزن 57 کیلوگرم که 22 نفر حضور دارند، رضا علیجان زاده پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف ژلپ از اوکراین می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان احمت تاش از ترکیه و داتون فیکس قهرمان جوانان جهان از آمریکا می رود.

در وزن 65 کیلوگرم امیرحسین مقصودی در دور اول با بالاز هاکزر از اسلواکی کشتی می گیرد و در صورت گذر از این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده تیلیک شارشیف از قرقیزستان و بود باتباتار از مغولستان می رود.

در این وزن 26 نفر شرکت کرده اند.

در وزن 70 کیلوگرم که 24 نفر به روی باسکول رفتند، امیرحسین کاووسی در دور اول به مصاف گادجی مراد گادجیف از آذربایجان می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم با برنده مبارزه میان تینو رتینگر از آلمان و جان ژائو از چین کشتی خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج آزادکار ایران رقبایشان را شناختند

پنج آزادکار ایران رقبایشان را شناختند