مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 شهریور 1397 ساعت 19:112018-09-20سياسي

اجازه نمی دهیم نمایندگان با تصویب لایحه CFT لکه ننگ دیگری بر پیشانی مجلس بنشانند


عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر گفت: اجازه نمی دهیم نمایندگان با تصویب لایحه CFT لکه ننگ دیگری بر پیشانی مجلس بنشانند.

- مریم آخوندی عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: حدود دو ماه پیش یکی از لوایح چهارگانه ی معاهده FATF یعنی CFT برای تصویب به صحن علنی مجلس رفت، علی رغم تذکرات جدی رهبر معظم انقلاب مبنی بر رد این معاهده و روی آوردن نمایندگان رشید و عاقل و بالغ مجلس به تصویب قوانین داخلی، نمایندگان اصرار بر تصویب این معاهده داشته و عدم تصویب آن را علت مشکلات کشور می دانستند.

بصیرت مردم و دانشجویان انقلابی و تذکرات جدی و به هنگام آن ها مبنی بر ایرادات و تعارضات این کنوانسیون با آرمان های انقلاب اسلامی و استقلال و منافع مردم ایران؛ مجلس را مجبور به مسکوت گذاشتن این کنوانسیون کرد.

به دنبال این اتفاق نمایندگانی که پاسخگو بودن به مردم و مطابق خواست آن ها عمل کردن را وظیفه خود نمی دانند و تفکر ریاست به جای خدمت بر رفتارشان حاکم است، علیه این اقدام انقلابی شوریدند و آن را اقدامی سیاسی جهت تخریب مجلس و با اهداف خاص خواندند.

اقدامی که صرفا منفعت مردم و عزت ایران اسلامی و عمل کردن به رهنمود های رهبر معظم انقلاب را مطالبه می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه نمی دهیم نمایندگان با تصویب لایحه CFT لکه ننگ دیگری بر پیشانی مجلس بنشانند

اجازه نمی دهیم نمایندگان با تصویب لایحه CFT لکه ننگ دیگری بر پیشانی مجلس بنشانند