مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 شهریور 1397 ساعت 15:412018-09-20اجتماعي

تمدید مهلت ارسال آثار به برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان


مهلت ارسال آثار پژوهشگران و صاحب نظران حوزه های کودک و نوجوان به دهمین ویژه برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، مهلت ارسال آثار پژوهشگران و صاحب نظران حوزه های کودک و نوجوان به دهمین ویژه برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تمدید شد.

علاقه مندان می توانند چکیده مقاله ها و پروپوزال خود را تا 8 مهر و اصل مقاله ها، گزارش طرح های پژوهشی، اقدام پژوهی، پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری خود را تا 15 آبان 1397 به دبیرخانه این ویژه برنامه ارسال کنند که نتایج آن 20 آذر ماه اعلام شده و ویژه برنامه هفته پژوهش نیز 25 آذرماه برگزار می شود.

براساس فراخوان این دوره، مهارت های زندگی و قصه و قصه گویی محورهای ویژه برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

در عین حال، فن آوری های نوین و فضای مجازی، رسانه، تعلیم و تربیت، کتاب و کتابخوانی، نشریه ها و مطبوعات، سرگرمی ها و اسباب بازی ها، هنر، ادبیات، اوقات فراغت، نیازهای تخصصی و صلاحیت های عمومی مربی و استانداردهای فضای کتابخانه ها و مراکز فرهنگی و هنری از جمله محورهای پژوهش در حوزه کودک و نوجوان است که از سوی داوران این رویداد مورد بررسی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارسال آثار به برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

تمدید مهلت ارسال آثار به برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان