مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 شهریور 1397 ساعت 14:052018-09-20سياسي

انصاری: مسدود کردن مسیر حضور شایستگان در مناصب، جامعه را به نابودی می کشاند


اگر ما در نظام اداری به دلیل برخی تنگ نظری ها و برخی از محدودیت ها مسیر شایستگان را مسدود کردیم، همان اتفاقی می افتد که امیرالمؤمنین (ع) در حدیثی می فرمایند که تکیه زدن انسان های کوچک بر جایگاه بزرگان سبب نابودی یک جامعه می شود.

- عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: اگر ما در نظام اداری به دلیل برخی تنگ نظری ها و برخی از محدودیت ها مسیر شایستگان را مسدود کردیم، همان اتفاقی می افتد که امیرالمؤمنین (ع) در حدیثی می فرمایند که تکیه زدن انسان های کوچک بر جایگاه بزرگان سبب نابودی یک جامعه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام مجید انصاری طی سخنانی در مراسم عزاداری محرم در حسینیه دارالزهرا با بیان اینکه مسئله حق و مبارزه با باطل از ارزشهای بعثت انبیاء است، گفت: وقتی صحبت از حق می کنیم یا از باطل سخن می گوییم، به نوعی از همان عدل و ظلم حرف می زنیم و مسئله ظلم چیزی است که می تواند یکایک ما را آلوده کند همان طور که عدالت می تواند تمامی ما را مزین سازد.

وی ادامه داد: وقتی به حقوق تعدی شد مسئله ظلم پیش می آید، این ظلم به سه شکل انجام می شود یا به خودمان ظلم می کنیم که خداوند تحت شرایطی آن را می بخشد، یا به دیگران ظلم می کنیم که خداوند ممکن است آن را ببخشد اما رها نمی کند و روایت است که وقتی برخی افراد در آخرت نامه عمل خود را دریافت می کنند در آن گناهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصاری: مسدود کردن مسیر حضور شایستگان در مناصب، جامعه را به نابودی می کشاند

انصاری: مسدود کردن مسیر حضور شایستگان در مناصب، جامعه را به نابودی می کشاند