مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 شهریور 1397 ساعت 12:262018-09-20سياسي

استکبار جهانی امروز، همان جبهه یزیدی است


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تأکید براینکه استکبار جهانی امروز، همان جبهه یزیدی است؛ گفت: این امت تا روزی که حسینی است، استکبار شکست خورده و نکبت زده بوده، - امروز در هیچ گوشه دنیا نیست که پرچم آمریکا را آتش نزنند.

گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سیداحمد علم الهدی ظهر امروز در مراسم عزاداری ظهر عاشورا در حرم مطهر رضوی، با طرح این پرسش که آیا سیدالشهدا(ع) در انقلاب کربلا پیروز شده یا شکست خورده است؟؛ گفت: بعد از شهادت سیدالشهدا(ع) اهل بیت ایشان را به اسارت گرفتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: نظام ناپاک و منحرف اموی تا مدت ها بعد از شهادت امام حسین(ع) ادامه داشت و بعد از آن جنایتکارانی ناپاک تر از بنی امیه، یعنی بنی عباس روی کار آمدند، فساد، ظلم و جنایت به قدری در امت اسلام توسعه پیدا کرد که وجود مقدس حجت بالغه الهی، امام زمان(ع) در پس پرده غیبت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه آیا اینها به معنای پیروزی انقلاب امام است؟؛ بیان کرد: مگر کشته شدن، لگدمال شدن بدن زیر سم اسب، اسارت خانواده و کتک خوردن پیروزی است؟ انقلاب سیدالشهدا(ع) پیروز است و دشمن امام با همه کشتارها، سرکوبگری ها، ظلم ها و عِده و عُده ای که در مواجهه با اباعبدالله و یارانش داشت، شکست خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار جهانی امروز، همان جبهه یزیدی است

استکبار جهانی امروز، همان جبهه یزیدی است