مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 شهریور 1397 ساعت 09:162018-09-20سياسي

نیمی از معلمان تا سال 1404 بازنشسته می شوند/ کمبود 80 هزار معلم برای مهرماه امسال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از کمبود 80 هزار معلم برای سال تحصیلی جدید، گفت: با بررسی های صورت گرفته از وضعیت آموزشی کشور نیمی از معلمان کشور یعنی 400 هزار معلم تا سال 1404 بازنشسته می شوند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمبود معلم در آینده مشکلات زیادی را برای نظام آموزشی کشور فراهم می کند، افزود: باید ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان افزایش یابد.

3 برابر شدن ظرفیت پذیرش دانشگاه فرهنگیانوی ادامه داد: بر اساس اظهارات مسئولان دانشگاه فرهنگیان ظرفیت پذیرش دانشجو در این دانشگاه سه برابر شده، اما دانشگاه دارای 700 استاد موظف و 8 هزار استاد غیرموظف بوده و با کمبود حدود 2 هزار و 80 استاد روبرو است.

لزوم افزایش شعب دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی در کشوراین نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر لزوم افزایش شعب دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی در کشور برای رفع کمبود معلم تاکید کرد و گفت: دانشگاه فرهنگیان باید نیاز خود را از طریق افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو و شعب دانشگاه های مذکور رفع کند.

خطر کمبود شدید معلم در آینده آموزش و پرورش را تهدید می کند/ تامین نیرو از طریق ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان به طور مداوم منطقی نیستکوچکی نژاد با انتقاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از معلمان تا سال 1404 بازنشسته می شوند/ کمبود 80 هزار معلم برای مهرماه امسال

نیمی از معلمان تا سال 1404 بازنشسته می شوند/ کمبود 80 هزار معلم برای مهرماه امسال