مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 شهریور 1397 ساعت 01:462018-09-19بين الملل

مخالفت حزب دموکراتیک کردستان عراق با نامزدی «برهم صالح» برای ریاست جمهوری


حزب دموکراتیک کردستان عراق در مخالفت با نامزدی «برهم صالح» برای ریاست جمهوری این کشور، اعلام کرد که نامزد جداگانه ای برای این سمت اعلام خواهد کرد.

- مخالفت حزب دموکراتیک کردستان عراق با نامزدی برهم صالح برای ریاست جمهوری حزب دموکراتیک کردستان عراق در مخالفت با نامزدی برهم صالح برای ریاست جمهوری این کشور، اعلام کرد که نامزد جداگانه ای برای این سمت اعلام خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حزب دموکراتیک کردستان عراق (KDP) به ریاست مسعود بارزانی با نامزدی برهم صالح برای ریاست جمهوری عراق مخالفت کرد.

به نوشته وبگاه شبکه کردستان 24 سخنگوی این حزب ضمن اعلام مخالفت با نامزدی صالح از سوی حزب اتحاد میهنی (PUK)، گفت که حزب دموکراتیک کردستان عراق، برای خودش نامزد جداگانه ای خواهد داشت.

محمود محمد سخنگوی حزب دموکراتیک کردستان عراق با صدور بیانیه ای اظهار داشت که سمت ریاست جمهوری عراق باید متعلق به تمام مردم کُرد باشد نه در اختیار یک حزب.

بر این اساس، مقامات حزب دموکراتیک با همتایان خود در حزب اتحادیه میهنی توافق کرده بودند که یک نامزد واحد برای تصدی سمت ریاست جمهوری عراق اعلام کنند.

محمود محمد افزود حزب اتحادیه میهنی اما بدون اطلاع رسانی به حزب دموکراتیک قبل از تصمیم گیری نهایی، به صورت یکجانبه برهم صالح را به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت حزب دموکراتیک کردستان عراق با نامزدی «برهم صالح» برای ریاست جمهوری

مخالفت حزب دموکراتیک کردستان عراق با نامزدی «برهم صالح» برای ریاست جمهوری