مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1397 ساعت 23:102018-09-19بين الملل

انزوای آمریکا، عربستان، امارات و اسراییل در مقابل ایران در وین


نماینده کشورمان در آژانس بین المللی انرژی اتمی با اشاره به انزوای کامل آمریکا و سه متحدش در برابر ایران در نشست کنفرانس عمومی آژانس، گفت: اظهارات علیه ایران تلاشی بی ثمر برای انحراف افکار جامعه بین المللی از جنایاتی است که آنها در نقض کلیه قواعد بشردوستانه .

- نماینده کشورمان در آژانس بین المللی انرژی اتمی با اشاره به انزوای کامل آمریکا و سه متحدش در برابر ایران در نشست کنفرانس عمومی آژانس، گفت: اظهارات علیه ایران تلاشی بی ثمر برای انحراف افکار جامعه بین المللی از جنایاتی است که آنها در نقض کلیه قواعد بشردوستانه در یمن مرتکب می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سه روز اول شصت و دومین نشست کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی که در وین در حال برگزاری است، اکثر کشورهای عضو آژانس ضمن استقبال از همکاری ایران با آژانس بین المللی اتمی، خواستار حفظ و اجرای برجام شدند و از خروج یک جانبه آمریکا از برجام ابراز تاسف کردند.

تنها آمریکا، عربستان سعودی، امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی در این دو روز ضمن اظهاراتی بی ارتباط با موضوعات این اجلاس، یک بار دیگر مخالفت خود با برجام را علنی کرده و جمهوری اسلامی ایران را متهم به اقدامات بی ثبات کننده در منطقه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انزوای آمریکا، عربستان، امارات و اسراییل در مقابل ایران در وین

انزوای آمریکا، عربستان، امارات و اسراییل در مقابل ایران در وین