مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1397 ساعت 18:262018-09-19اقتصادي

صادرات بیش از 34 تن فرآورده لبنی ایران به روسیه


رییس شبکه دامپزشکی شهرستان آستارا از صادرات 33 هزار و 434 کیلوگرم انواع پنیر و یک هزار و 440 کیلوگرم خامه پاکتی تولید داخل از مرز زمینی این شهرستان به فدراسیون روسیه خبر داد.

- بهرام پورضرب عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در آستارا اظهار کرد: 33 هزار و 434 کیلوگرم انواع پنیر و یک هزار و 440 کیلوگرم خامه پاکتی تولید شرکت کاله با نظارت مستقیم شبکه دامپزشکی و رعایت شرایط قرنطینه به فدراسیون روسیه صادر شد.

وی ارزش این مقدار فرآورده لنبی صادرشده را حدود 150 هزار دلار دانست و تصریح کرد: صدور تمام مجوزهای لازم این محموله صادراتی از سوی اداره کل دامپزشکی استان مازنداران با هدف تأمین بخشی از مواد غذایی موردنیاز کشور هدف انجام شده است.

به گفته رییس شبکه دامپزشکی شهرستان آستارا از آغاز سال جاری تاکنون نیز بالغ بر 148 تن انواع پنیر و خانه پاکتی، 9 تن شیر پاستوریزه، چهار تن روغن ماهی، 47 تن پودر ماهی و 46 تن ماهی منجمد از مرز زمینی این شهرستان به کشورهای فدراسیون روسیه و جمهوری آذربایجان صادر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پذیرش فرآورده های دام و طیور ایران در کشورهای همسایه منوط به داشتن گواهی نامه معتبر از سوی سازمان دامپزشکی است و تمام محموله های صادراتی در سامانه یک پارچه قرنطینه دامی سازمان دامپزشکی به صورت لحظه ای ثبت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات بیش از 34 تن فرآورده لبنی ایران به روسیه

صادرات بیش از 34 تن فرآورده لبنی ایران به روسیه