مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1397 ساعت 13:452018-09-19سياسي

غم شهادت امام حسین (ع) در دل اهل سنت سنگینی می کند


رییس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه اهل سنت به مانند تشیع در غم شهادت حضرت ابی عبدالله الحسین(رض) محزون هستند و این غم و درد جانکاه در دلشان سنگینی می کند.

- رییس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه اهل سنت به مانند تشیع در غم شهادت حضرت ابی عبدالله الحسین(رض) محزون هستند و این غم و درد جانکاه در دلشان سنگینی می کند.

علی کرد در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: در دهه نخست ماه محرم الحرام وقایع بسیار دردناکی رخ داده که تاریخ بشریت حزن و اندوه این ایام را گواهی می دهد.

وی افزود: شهادت گل خوشبو و ریحان حضرت رسول اکرم (ص) در روز دهم محرم عاشورا از مظلومیت امت اسلام حکایت دارد که از همان دوران صدر اسلام مورد هجمه دشمنان قسم خورده و فتنه گران بوده است .

نماینده مردم خاش، میرجاوه، کورین و نصرت آباد ادامه داد: امام حسین(ع) و اهل بیت پیامبر اکرم صلی الله و علیه و آله وسلم به همه امت اسلامی و جهان بشریت تعلق داشته و مورد تکریم همگان قرار دارند و افتخاری بزرگ برای تمام مسلمانان هستند .

وی اظهار داشت: مردم مسلمان اهل سنت در مواقع مصیبت مطابق با فقه خودشان عمل می کنند.

رییس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جامعه اهل سنت بهترین یاوران اسلام و کشور هستند گفت: اهل سنت از سالهای نخستین انقلاب اسلامی تاکنون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غم شهادت امام حسین (ع) در دل اهل سنت سنگینی می کند

غم شهادت امام حسین (ع) در دل اهل سنت سنگینی می کند