مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1397 ساعت 11:062018-09-19سياسي

ترامپ مجبور است به صهیونیست ها باج بدهد


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: ترامپ مجبور و علاقمند باج دهی به صهیونیست ها است و از این رو دفتر سازمان آزادیبخش فلسطین در واشنگتن را بست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمدجواد ابطحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در توضیح چگونگی پیگیری موضوع بستن دفتر سازمان آزادیبخش فلسطین در واشنگتن و لغو مجوز اقامت سفیر فلسطین در آمریکا، گفت: با توجه به اقدامات ترامپ، کمتر رییس جمهوری در آمریکا با این عشق و علاقه منافع صهیونیست ها را تامین کرده است، در حقیقت ترامپ مدیون صهیونیست ها است.

پشت کردن به صهیونیست ها واترگریت دیگری برای ترامپ درست می کندنماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در صورتی که ترامپ بخواهد کوچکترین حرکتی خلاف صهیونیست ها انجام دهد، پرونده کلان مالی و اخاذی آن ها در دست صهیونیست ها افشا می شود لذا واترگیت دیگری برای ترامپ درست می شود.

وی افزود: ترامپ مجبور و علاقمند باج دهی به صهیونیست ها است و از این رو دفتر سازمان آزادیبخش فلسطین در واشنگتن را بست و مجوز اقامت سفیر فلسطین هم لغو کرده است، از این رو کشور های منطقه و مسلمان از جمله عربستان، تونس، مراکش، کویت، اردن و الجزایر باید موضع شفافی در این زمینه بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ مجبور است به صهیونیست ها باج بدهد

ترامپ مجبور است به صهیونیست ها باج بدهد