مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1397 ساعت 10:302018-09-19سياسي

شعار «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» به ما انگیزه دفاع از دین می دهد


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: شعار «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» به ما انگیزه دفاع از دین و در شرایط فعلی استقامت در مقابل دشمنان را می ‎ دهد.

- شعار کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا به ما انگیزه دفاع از دین می دهد نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: شعار کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا به ما انگیزه دفاع از دین و در شرایط فعلی استقامت در مقابل دشمنان را می ‎ دهد.

آیت الله عباسعلی سلیمانی در گفت وگو با ایسنا افزود: در مکتب عاشورا و امام حسین (ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر اولویت دارد و برترین معروف این است که شایستگان زمام امور آن را به دست بگیرند و عهده دار اسلام نبوی باشند و بدترین منکر خلافت نااهلان و الگوی حکومت غیر اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه اظهار کرد: باید در مراسم سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی فلسفه نهضت خونین امام حسین (ع) که بالا بودن بصیرت آن حضرت بود رابرای جوانان تبیین کنیم .

وی گفت: ابا عبدالله الحسین (ع) بر موضوع امر به معروف و نهی از منکر تاکید داشت و تمام هدفش در واقعه عاشورا احیای این امر بود.

سلیمانی افزود: درانتقال هدف واقعی عاشورا باید ازتحریف پیام واقعی عاشورا خودداری شود چرا که لازمه حفظ هویت اصلی فرهنگ عاشورا و قیام امام حسین ع، شناخت کامل و دقیق از فرهنگ عاشورا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» به ما انگیزه دفاع از دین می دهد

شعار «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» به ما انگیزه دفاع از دین می دهد