مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1397 ساعت 09:562018-09-19سياسي

حضرت عباس(ع) عبد صالح خدا و نافذ البصیره هستند


نایب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حضرت عباس(ع) به عنوان عبد صالح خدا و نافذ البصیره بودند و این عناوین نشان می دهد که حضرت عباس(ع) دارای جایگاه معنوی ویژه ای بودند.

- نایب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حضرت عباس(ع) به عنوان عبد صالح خدا و نافذ البصیره بودند و این عناوین نشان می دهد که حضرت عباس(ع) دارای جایگاه معنوی ویژه ای بودند.

حجت الاسلام حسین بنیادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، ضمن تسلیت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: روایات و احادیث فراوانی از اصحاب و اهل بیت امام حسین(ع) ذکر شده و در بین اهل بیت(ع) چهره هایی مانند امام سجاد(ع)، حضرت علی اکبر(ع)، قمر بنی هاشم(ع) و حضرت زینب(س) می درخشند.

وی تصریح کرد: قمر بنی هاشم(ع) در بین این افراد به عنوان سمبل وفاداری، شجاعت، بصیرت و فرماندهی در میدان نبرد و امور بحرانی بودند به همین دلیل ایشان علمدار لشکر سیدالشهدا(ع) محسوب می شدند.

نایب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه کسی که علمداری می کند باید شاخص باشد تا دوست و دشمن نسبت به او حساب ویژه ای باز کنند گفت: سجایای اخلاقی، ویژگی های جسمانی، شهامت و شجاعت حضرت عباس(ع) سبب شد ایشان علمدار لشکر امام حسین(ع) شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت عباس(ع) عبد صالح خدا و نافذ البصیره هستند

حضرت عباس(ع) عبد صالح خدا و نافذ البصیره هستند