مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1397 ساعت 09:562018-09-19سياسي

تأکید صالحی بر ایفای نقش موثر و فنی انگلیس در پروژه نوسازی راکتور اراک


رییس سازمان انرژی اتمی ایران بر ایفای نقش موثر و فنی انگلیس در پروژه نوسازی راکتور اراک تأکید کرد.

- تأکید صالحی بر ایفای نقش موثر و فنی انگلیس در پروژه نوسازی راکتور اراک رییس سازمان انرژی اتمی ایران بر ایفای نقش موثر و فنی انگلیس در پروژه نوسازی راکتور اراک تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سرپرست هیات انگلیسی و نماینده انگلیس در گروه کاری بازطراحی و مدرن سازی رآکتور اراک، در حاشیه شصت و دومین کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین، با علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

لزوم احیاء و توسعه روابط بین دو کشور در حوزه های مختلف از جمله تجاری و اقتصادی، نقش انگلیس به عنوان جانشین آمریکا در پروژه مدرن سازی راکتور تحقیقاتی آب سنگین خنداب (اراک)، تبادل دانشجو و برگزاری کارگاه های آموزشی در حوزه دانش و فناوری هسته ای، از اهم موضوعات مورد بحث در این دیدار بود.

  در ابتدای این دیدار، صالحی بر لزوم احیای روابط دو کشور در تمام حوزه ها و به ویژه حوزه های علمی، دانشگاهی و اقتصادی تأکید کرد و از دولت انگلیس خواست تا از فرصتی که برجام فراهم کرده است برای گسترش و تعمیق روابط با جمهوری اسلامی ایران استفاده کند، انتظار ایران از انگلیس برای ایفای یک نقش موثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید صالحی بر ایفای نقش موثر و فنی انگلیس در پروژه نوسازی راکتور اراک

تأکید صالحی بر ایفای نقش موثر و فنی انگلیس در پروژه نوسازی راکتور اراک