مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1397 ساعت 01:402018-09-18دانش

آغاز ساخت خوابگاه 500 ظرفیتی در دانشگاه علوم پزشکی تهران


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران از آغاز ساخت خوابگاه 500 ظرفیتی در این دانشگاه خبر داد و گفت: پیش بینی می شود این پروژه در دوسال آینده با نام بوستان6 به بهره برداری برسد.

- معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران از آغاز ساخت خوابگاه 500 ظرفیتی در این دانشگاه خبر داد و گفت: پیش بینی می شود این پروژه در دوسال آینده با نام "بوستان6" به بهره برداری برسد.

دکتر فرزین حلب چی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه مشکلی از نظر کمبود ظرفیت در خوابگاه مجردی نداریم اظهار کرد: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی تهران برای پسران 8 خوابگاه و برای دختران 5 خوابگاه اختصاص داده است.

وی افزود: خوابگاه پسرانه 1200 نفر ظرفیت دارد که از این تعداد حدود 860 نفر ساکن فعلی در خوابگاه ها هستند و پیش بینی می شود با شروع سال تحصیلی جدید 300 دانشجوی پسر به خوابگاه اضافه شوند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیان کرد: خوابگاه دختران به طور تقریبی 1500 نفر ظرفیت دارد که از این تعداد 1100 نفر ساکن فعلی در خوابگاه ها هستند که پیش بینی می شود با ورود دانشجویان جدید الورود 380 نفر به خوابگاه ها اضافه شوند.

حلب چی در ادامه به ظرفیت خوابگاه های خودگردان اشاره کرد و گفت: ظرفیت خالی برای دانشجویان دختر جدید الورود 340 نفر و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت خوابگاه 500 ظرفیتی در دانشگاه علوم پزشکی تهران

آغاز ساخت خوابگاه 500 ظرفیتی در دانشگاه علوم پزشکی تهران