مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1397 ساعت 22:062018-09-18اقتصادي

خمین و بلغارستان خواهرخوانده می شوند


رییس کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی اراک از تلاش به منظور خواهرخواندگی منطقه تیمره خمین با یکی از شهرهای بلغارستان خبر داد.

- مریم توسطی، رییس کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی اراک، در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با بیان اینکه وضعیت گردشگری کشور و به تبع آن استان شرایط مطلوبی ندارد، اظهار کرد: در شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه نیاز است از ظرفیت گردشگری کشور بهره مند شد، کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی به عنوان نماینده بخش خصوصی در این مبحث ورود کرده است و در واقع حلقه، رابط و نقطه اتصال بین بخش دولت و خصوصی است که راهکارهای ویژه ای در خصوص رفع مشکلات این حوزه ارائه می دهد.

وی با اشاره به نشست های شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: در جلسه آتی این شورا نیز به دیگر مشکلات حوزه گردشگری پرداخته می شود و تلاش داریم صدای بخش خصوصی را به سازمان های ذی ربط برسانیم که می طلبد با حمایت بخش دولتی گام های مؤثری در رفع موانع حوزه گردشگری برداریم.

رییس کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی اراک با اشاره به مشکلات و نوسانات نرخ ارز در کشور اظهار داشت: در شرایط کنونی ایران می تواند به عنوان یکی از ارزان ترین مقاصد گردشگری دنیا مطرح باشد و تحقق این مهم مستلزم آن است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خمین و بلغارستان خواهرخوانده می شوند

خمین و بلغارستان خواهرخوانده می شوند