مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1397 ساعت 18:212018-09-18سياسي

پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی حادثه محور کاشان - نطنز


آیت الله آملی لاریجانی با صدور پیامی درگذشت تعدادی از هموطنانمان در حادثه جاده ای را به خانواده آنان و ملت شریف ایران تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، متن کامل پیام تسلیت رییس قوه قضاییه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه راجعون وقوع حادثه تلخ و تاسف بار تصادف اتوبوس مسافربری با تانکر سوخت در محور نطنز- کاشان که منجر به جان باختن و مجروح شدن تعدادی از هموطنانمان گردید، موجب اندوه و تاثر اینجانب شد.

بروز اینگونه حوادث تلخ و جانگداز توجه هر چه بیشتر متولیان امر را در ایمنی جاده های کشور نشان می دهد و امیدوارم با اتخاذ بستر ها و تمهیدات مناسب بار دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

اینجانب با ابراز همدردی، این مصیبت را به خانواده های عزیز جانباختگان این حادثه دلخراش و ملت شریف ایران تسلیت می گویم و از درگاه خداوند منان برای درگذشتگان رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت دارم.

ضروری است رییس کل دادگستری استان اصفهان نظارت لازم را در رسیدگی سریع به پرونده حادثه بعمل آورده و نتیجه را اعلام نمایند.

صادق آملی لاریجانی-رییس قوه قضاییه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی حادثه محور کاشان - نطنز

پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی حادثه محور کاشان - نطنز