مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1397 ساعت 17:452018-09-18دانش

آخرین مهلت ثبت نام کارشناسی و کاردانی بدون آزمون دانشگاه آزاد اعلام شد


فرصت ثبت نام دوره های کاردانی و کارشناسی ( پیوسته و ناپیوسته) پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت 24 روز پنج شنبه 29شهریور تمدید شد.

- فرصت ثبت نام دوره های کاردانی و کارشناسی ( پیوسته و ناپیوسته) پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت 24 روز پنج شنبه 29شهریور تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر شاهانی رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اعلام این خبر گفت: با عنایت به درخواستهای مکرر داوطلبان در خصوص تمدید مهلت ثبت نام ، ویرایش رشته/ محل ها یا اضافه نمودن سایر گروههای آزمایشی دوره های کارشناسی و کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی تا ساعت 24 روز پنج شنبه 29شهریور تمدید شد.

دکتر شاهانی ادامه داد: همچنین با پایان یافتن مهلت ثبت نام، ویرایش اطلاعات فردی ، نوع دیپلم و معدل دیپلم برای داوطلبانی که در دوره های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی انتخاب رشته کرده اند، فعال شده و تا ساعت 24 جمعه 30شهریور ادامه خواهد داشت.

این ویرایش شامل کلیه دوره های کارشناسی و کاردانی اعم از پیوسته و ناپیوسته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، وی تاکید کرد : ویرایش اطلاعات فردی، نوع دیپلم و معدل دیپلم داوطلبان فقط یک نوبت امکان پذیر است و به تقاضاهایی که به هر طریق دیگر و بعد از اتمام مهلت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت ثبت نام کارشناسی و کاردانی بدون آزمون دانشگاه آزاد اعلام شد

آخرین مهلت ثبت نام کارشناسی و کاردانی بدون آزمون دانشگاه آزاد اعلام شد