مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1397 ساعت 17:352018-09-18دانش

آغاز فراخوان جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد از 31 شهریور


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از فراخوان جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از 31 شهریورماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای توسعه و تعیین فعالیت های علمی و براساس طرح آمایش آموزشی و به منظور ارتقای کیفیت و اصلاح هرم هیأت علمی در شهریورماه سال جاری اقدام به درج اعلام نیاز در فراخوان جذب هیأت علمی کرده است.

وی افزود: متقاضیان جذب هیأت علمی در رشته های علوم پزشکی و غیرپزشکی دانشگاه می توانند از طریق سامانه جامع دانشگاه آزاد اسلامی به آدرسsajed.

iau.

ir (سامانه جذب اعضای هیأت علمی) پس از مطالعه دقیق قوانین و مقررات مربوط در صورت دارا بودن شرایط از تاریخ 31 شهریور نسبت به ثبت نام در فراخوان اقدام کنند.

دکتر رهایی اظهار داشت: متقاضیان جذب هیأت علمی پس از گذراندن تمامی مراحل جذب، براساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی جذب می شوند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: ثبت نام در سامانه جذب اعضای هیأت علمی حقی را برای استخدام متقاضیان ایجاد نمی کند و جذب این افراد پس از طی شدن فرایند امکان پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فراخوان جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد از 31 شهریور

آغاز فراخوان جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد از 31 شهریور