مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1397 ساعت 16:112018-09-18اقتصادي

دستور پلمب سکه ثامن صادر شد


رییس اتحادیه طلا و جواهر از ابلاغ دستور پلمب سکه ثامن از سوی اتحادیه طلا و جواهر به اماکن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، آیت محمدولی درباره فعالیت سکه ثامن و اعتراض ها درباره فعالیت این شرکت، اظهار داشت: از حدود دو ماه قبل طی اخطار هایی از سوی اتحادیه طلا و جواهر درباره قطع فعالیت این شرکت تذکر هایی داده شد.

وی افزود: همچنین از راه قانونی نیز برای پلمب این واحد اقدام شد، زیرا عملکرد و شیوه فعالیت این شرکت مطابق قوانین و چارچوب های اتحادیه طلا و جواهر نبود.

رییس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به ارسال نامه ای به اماکن در خصوص پلمب این واحد، ادامه داد: برای پلمب اقدام شده و نتیجه آن پس از تعطیلات پیش رو مشخص خواهد شد و در صورت اینکه همچنان برای پلب این واحد از سوی اماکن اقدامی نشده باشد، پیگیری و اقدام فوری برای تعطیلی آن انجام خواهد شد.

محمدولی، با اشاره به ارسال نامه از سوی دادگاه به اتحادیه، گفت: طی روز های اخیر نیز دادگاه نامه ای در خصوص عملکرد این شرکت و پیگیری فعالیت های آن ارسال کرد که کلیه اقدامات انجام شده از سوی اتحادیه در قالب نامه ای به دادگاه ارسال و شرح داده شد.

به گفته وی، از نظر اتحادیه این واحد از ابتدا هیچگونه مجوزی برای فعالیت نداشته و در حال حاضر هم اجازه ای برای فعالیت ندارد، البته ظاهرا ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور پلمب سکه ثامن صادر شد

دستور پلمب سکه ثامن صادر شد