مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1397 ساعت 15:162018-09-18اجتماعي

آسمان ابری و مه آلود اردبیل در تاسوعا و عاشورای حسینی


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی آسمان استان غالبا ابری و مه آلود، توأم با هوای خنک بوده و در برخی مناطق با وزش بادهای نسبتا شدید و بارش پراکنده همراه خواهد بود.

- علی دولتی مهر، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: بیشینه دمای استان در روز تاسوعای حسینی در شمال استان 25 درجه، مناطق مرکزی 17 درجه و در مناطق جنوبی نیز به 19 درجه خواهد رسید.

وی افزود: در روز چهارشنبه بارش باران در مناطق کوهستانی به ویژه شهرستان های اطراف کوه سبلان و کوه های باغرو محتمل بوده و در برخی از ساعات به صورت رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: در این میان آسمان استان غالبا ابری و مه آلود، توأم با هوای خنک و در برخی مناطق با وزش بادهای نسبتا شدید و بارش پراکنده خواهد بود.

دولتی مهر یادآور شد: در صبح عاشورا نیز آسمان اردبیل در اغلب مناطق ابری و مه آلود بوده و در مناطقی بارش پراکنده نیز احتمال می رود هر چند از حوالی ظهر عاشورا از شدت ناپایداری ها کاسته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از ساعات بعد از ظهر روز عاشورا آسمان استان نیمه ابری تا ابری همراه با هوای خنک خواهد بود، گفت: بیشینه دمای استان در روز عاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان ابری و مه آلود اردبیل در تاسوعا و عاشورای حسینی

آسمان ابری و مه آلود اردبیل در تاسوعا و عاشورای حسینی