مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1397 ساعت 15:002018-09-18سياسي

دولت نمی تواند افراد بازنشسته را همچنان به کار گیرد


نماینده مردم فریدن و چادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت بخواهد افرادی را که به سن بازنشستگی رسیده اند، ترخیص نکند باید مطابق قانون خدمات کشوری با دولت برخورد شود و در صورت به کارگیری، - مجلس شورای اسلامی با آوردن اصلاحیه، قانون را اصلاح خواهد کرد که مطابق با آن بازنشستگان باید بروند.

اکبر ترکی در گفت وگو با ی ایسنا با بیان اینکه در دوران انقلاب اسلامی از نیروهای جوان استفاده می شد، اظهار کرد: هیئت دولت های اول و دوم انقلاب اسلامی نشان دادند که نیروهای جوان و والای انقلابی می توانند کارساز باشند.

اکنون 40 سال از انقلاب اسلامی می گذرد و دانشگاه های کشور رشد و پیشرفت کرده اند و در زمینه علم و فناوری ایران در جهان و منطقه از نظر پیشرفت علم سرآمد است، بنابراین باید نیروهای جوان و ورزیده به کار گرفته شوند.

وی افزود: افراد بازنشسته تجربیات مورد نیاز خود را کسب کرده اند و مطابق با آیات قرآن نیز کسی که به وی عمر بیشتر داده می شود در خلقت او ضعف و ناتوانی ایجاد می شود.

بنابراین برخی از افراد که به سن بازنشستگی رسیده اند با کسب تجربیات فراوان یک روزمرگی برای آن ها ایجاد شده است.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه بازنشستگان دیگر نوآوری گذشته را ندارند، تصریح کرد: این افراد باید میدان را به جوانان بدهند و طرح منع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت نمی تواند افراد بازنشسته را همچنان به کار گیرد

دولت نمی تواند افراد بازنشسته را همچنان به کار گیرد