مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1397 ساعت 12:302018-09-18سياسي

دشمن می خواهد فرهنگ عاشورا را از ما بگیرد


 فرهنگ عاشورا همیشه در تاریخ سرنوشت ساز بوده است و انقلاب ما با همان فرهنگ و همان شعار قیام امام حسین(ع) به پیروزی رسید.

- صادق آهنگران گفت: فرهنگ عاشورا همیشه در تاریخ سرنوشت ساز بوده است و انقلاب ما با همان فرهنگ و همان شعار قیام امام حسین(ع) به پیروزی رسید.

این مداح باسابقه در گفت وگویی با ایسنا، با بیان اینکه پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس ریشه در فرهنگ عاشورا داشت، اظهار کرد: دشمن برای جلوگیری از ادامه مسیر حرکت انقلاب دست به حرکت هایی زد و جنگ تحمیلی را آغاز و کشور را هشت سال درگیر جنگ کرد که باز هم به برکت امام حسین(ع) فرهنگ عاشورا در دوران دفاع مقدس بیشتر متجلی شد و در عرصه جنگ پیروز شدیم.

وی تأکید کرد: اگر در دهه چهارم انقلاب قرار داریم با تکیه بر فرهنگ عاشورا و قیام امام حسین(ع) است و اگر نبود این فرهنگ عاشورایی با چالش های زیادی مواجه می شدیم.

اگر امروز دشمن نتوانسته این انقلاب را به زمین بزند و حتی در مقابل ما زانو زده به علت وجود فرهنگ جریان ساز عاشورا و قیام امام حسین(ع) است که قدرت برگرفته از ارادت مردم ما به سیدالشهداست و راه امام حسین(ع) است.

رییس هیأت رزمندگان اسلام با اشاره به نقش عزاداری ها در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: انقلاب امام حسین(ع) اصولا بر سه عنصر حماسه، پیام و سوز عاشورا استوار است؛ به طوری که قبل از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن می خواهد فرهنگ عاشورا را از ما بگیرد

دشمن می خواهد فرهنگ عاشورا را از ما بگیرد