مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1397 ساعت 11:352018-09-18دانش

حمایت از اشتغال دانش بنیان در دانشگاه آزاد نهادینه می شود


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی رسالت های این دانشگاه را در زمینه اشتغال دانش بنیان یادآور شد و با بیان اینکه یکی از رویکردهای ما در این خصوص حمایت از دانشجویان شهریه پرداز است، - گفت: یکی از اجزای اقتصاد دانش بنیان مسئله اشتغال است که به موجب اندیشیدن تدابیری برای آن، کارآمدی نظام آموزش عالی کشور محقق خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی در پنجاه و چهارمین جلسه شورای اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری دانشگاه، ضمن تأکید بر حمایت دانشگاه آزاد اسلامی از اشتغال دانش بنیان و توسعه آن، اظهار کرد: این دانشگاه باید بتواند به سمت تبدیل شدن به نهادی توانمند در آموزش، به خصوص آموزش کارآمد، حرکت کند که این موضوع الزامات خاص خود را می طلبد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه اشتغال دانش بنیان دارای رسالت هایی است، افزود: قصد داریم در دانشگاه رویکردهایی برای حمایت از اشتغال دانش بنیان و حرکت رو به جلوی دانشگاه تدوین کنیم.

یکی از این رویکردها حمایت از دانشجویان شهریه پرداز دانشگاه آزاد اسلامی است که در همین راستا طبق تفاهم نامه ای که با دو بانک قرض الحسنه مهر ایران و رسالت منعقد شده، بار سنگین پرداخت شهریه از دوش دانشجویان برداشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از اشتغال دانش بنیان در دانشگاه آزاد نهادینه می شود

حمایت از اشتغال دانش بنیان در دانشگاه آزاد نهادینه می شود