مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1397 ساعت 11:302018-09-18سياسي

روحانی جان باختن جمعی از هموطنان را تسلیت گفت


رییس جمهور در پیامی وقوع حادثه تلخ و دلخراش برخورد اتوبوس مسافربری با تانکر سوخت در محور نطنز – کاشان را که منجر به جان باختن و مصدومیت عده ای از هموطنان عزیز گردید، - موجب اندوه عمیق ملت عنوان کرد و از مسئولان استانی به ویژه استاندار اصفهان خواست برای مداوای مجروحان و تسکین آلام خانواده های داغدیده تلاش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم وقوع حادثه تلخ و دلخراش برخورد اتوبوس مسافربری با تانکر سوخت در محور نطنز – کاشان که منجر به جان باختن و مصدومیت عده ای از هموطنان عزیز گردید، موجب تأثر و اندوه عمیق ملت ایران شد.

اینجانب با ابراز همدردی، این مصیبت را به خانواده های داغدار تسلیت می گویم و در این ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، از درگاه خداوند متعال برای جانباختگان رحمت واسعه، برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای مصدومان سلامتی و شفای عاجل مسألت دارم.

لازم است مسئولان استانی به ویژه استاندار محترم اصفهان با همراهی دستگاه های ذیربط برای مداوای مجروحان و تسکین آلام خانواده های داغدیده تلاش کرده و در اسرع وقت نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی جان باختن جمعی از هموطنان را تسلیت گفت

روحانی جان باختن جمعی از هموطنان را تسلیت گفت