مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1397 ساعت 10:002018-09-18اقتصادي

برگزاری اجلاس بین المللی سالمندی در آبان ماه


اجلاس بین المللی سالمندی و چالشهای پیش رو با حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف هفته اول آبان ماه امسال در تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا لیلا جودان - نماینده صندوق جمعیت ملل متحد در کشور ایران - با هدف برنامه ریزی ، اتخاذ تمهیدات و بحث و تبادل نظر در خصوص برگزاری کنفرانس منطقه ای سالمندی با انوشیروان محسنی بندپی - سرپرست وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی - دیدار و گفت وگو کرد.

گفتنی است سالمندی جمعیت یکی از گذارهای عمده جمعیتی در سراسر جهان بخصوص در آسیا و اقیانوسیه به عنوان یکی از پر جمعیت ترین مناطق دنیا است.

سرعت و وسعت سالمندی جمعیت و نیز پیامد های عمیق آن بر توسعه اجتماعی و اقتصادی، مستلزم اقدام فوری در سطوح مختلف به ویژه در سطح تدوین سیاست ها و برنامه ریزی است این در حالی است که اکثر کشورهای منطقه در اتخاذ سیاست ها و شیوه های متناسب با تقاضاهای ناشی از سالمندی در حال کسب تجربه هستند.

بعضی از این کشورها هم مثل در فرایند مذکور پیشگام هستند در حالی که سایر کشور ها در مراحل گوناگون تدوین و توسعه سیاست ها به سر می برند.

از این رو تبادل دانش و تجارب بین اینگونه کشورها به منظور شناخت هرچه بهتر راه حل های بالقوه موضوعات مربوط به سالمندی جمعیت و نیازهای سالمندان ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اجلاس بین المللی سالمندی در آبان ماه

برگزاری اجلاس بین المللی سالمندی در آبان ماه