مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1397 ساعت 09:202018-09-18اقتصادي

400 واحد صنعتی در گیلان آماده بهره مندی از فناوری نانو


در نشست صنعتی معرفی فرصت های اقتصادی فناوری نانو برای صنایع استان گیلان، اعلام شد 400 واحد صنعتی این استان آماده بهره برداری از فناوری نانو هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای ترویج صنعتی و توسعه فناوری نانو و با هدف ایجاد بسترهای همکاری با مراکز متولی صنعت در کشور، نشست صنعتی معرفی فرصت های اقتصادی فناوری نانو برای صنایع استان گیلان برگزار شد.

در این نشست مهندس اسماعیل مقدس، رییس اداره فناوری و پژوهش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به وجود بیش از 3 هزار واحد صنعتی در استان، گفت: در حال حاضر، بیش از 400 مجموعه صنعتی فعال در حوزه های صنعتی مختلف مانند مواد غذایی، مواد شیمیایی و نساجی، در استان گیلان وجود دارد که از ظرفیت مناسبی برای بهره مندی از فناوری های چون نانو برخوردار هستند.

وی ارتباط تنگاتنگ جامعه دانشگاهی و پژوهشی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، واحدهای صنعت و معدن استان، ستاد نانو و صنایع را زمینه ساز برطرف شدن بسیاری از مشکلات موجود دانست و لزوم حمایت های ستاد از پروژه های تحقیق و توسعه را در میزان استقبال صنایع از فناوری های موجود امری اثرگذار و مهم برشمرد.

بر اساس اعلام ستاد نانو، دکتر مهدی شیرزاد سیبنی، مسئول دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه و استاد دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این نشست با اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 واحد صنعتی در گیلان آماده بهره مندی از فناوری نانو

400 واحد صنعتی در گیلان آماده بهره مندی از فناوری نانو