مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1397 ساعت 20:062018-09-17سياسي

برای مقابله با نقشه های دشمنان باید چند برابر سال های گذشته انرژی صرف کنیم


راه مقابله با استکبار جهانی شفاف و روشن است و باید چند برابر سال های گذشته برای مقابله با نقشه های دشمنان وقت و انرژی صرف کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، عزیز حبیبی، رییس دانشگاه محقق اردبیلی در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه های استان اردبیل گفت: در شرایط فعلی کشور باید اتحاد و انسجام بیشتری داشته باشیم و هر کدام از ما در جایگاه خودمان بیش از پیش تلاش کنیم.

حبیبی با اشاره به اینکه برخی از جناح ها با سطحی نگری به دنبال تامین منافع خود هستند، ادامه داد: دوستداران نظام و انقلاب اسلامی در شرایط سخت کنونی نباید به تور دشمنان نظام و انقلاب و استکبار جهانی بیفتند.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه پیش بینی می شود کشور سال سخت مالی را در پیش رو داشته باشد، اضافه کرد: باید با اتحاد و انسجام بیشتر تمام نقشه ها و دسیسه های روانی، اقتصادی، سیاسی و .

را نقش بر آب کنیم.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و چند کشور همراهش تمامی کار هایی که می توانستند را انجام داده اند، افزود: راه مقابله با استکبار جهانی شفاف و روشن است و باید چند برابر سال های گذشته برای مقابله با نقشه های دشمنان وقت و انرژی صرف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مقابله با نقشه های دشمنان باید چند برابر سال های گذشته انرژی صرف کنیم

برای مقابله با نقشه های دشمنان باید چند برابر سال های گذشته انرژی صرف کنیم