مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1397 ساعت 18:152018-09-17بين الملل

زمزمه های برکناری رییس سازمان امنیت آلمان


رسانه های آلمان از تصمیم صدراعظم این کشور برای برکناری رییس سازمان امنیت داخلی آلمان در حالی خبر می دهند که مصاحبه جنجالی هانس گئورگ ماسن در مورد حوادث شهر کمنیتس موجب تردید در بی طرفی سیاسی او شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه آلمانی دی ولت نوشته است که آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان تصمیم گرفته هانس گئورگ ماسن، رییس سازمان امنیت داخلی این کشور را برکنار کند.

این روزنامه در گزارشی که امروز (دوشنبه) منتشر کرده، از بحران در ائتلاف احزاب دولتی آلمان به دلیل موضوع جنجالی ماسن خبر داده است.

هانس گئورگ ماسن، رییس سازمان امنیت داخلی آلمان اجازه ندارد در مسائل سیاسی دخالت کند.

او و سازمان زیر نظرش باید بی طرف و مستقل عمل کنند.

دی ولت نوشته است که صدراعظم آلمان و رهبر حزب دموکرات مسیحی که بزرگترین حزب مجلس نمایندگان آلمان است، در گفت وگوی تلفنی با اعضای ائتلاف دولتی آلمان به طور تلویحی گفته است که خواستار برکناری ماسن است.

مرکل بر این باور است که رییس سازمان امنیت داخلی آلمان به دلیل دخالت در مسائل سیاسی روز به مشکلی جدی تبدیل شده است و دیگر نمی توان از او حمایت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدی ولت، قرار است فردا (سه شنبه) جلسه ای اضطراری با حضور رهبران احزاب ائتلاف دولتی آلمان در دفتر صدراعظم برگزار شود تا در مورد آینده ماسن تصمیم گیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمزمه های برکناری رییس سازمان امنیت آلمان

زمزمه های برکناری رییس سازمان امنیت آلمان