مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1397 ساعت 14:262018-09-17اقتصادي

2500 محصول دانش بنیان در بازار داریم/ 21 قلم دارویی بایوتک در داخل تولید می شود


رییس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در حال حاضر 21 قلم داروی بایوتک در کشور تولید می شود و سالانه 650 میلیون تومان صرفه جویی ارزی را به دنبال دارد.

- 2500 محصول دانش بنیان داریم/ 21 قلم دارویی بایوتک در داخل تولید می شود رییس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در حال حاضر 21 قلم داروی بایوتک در کشور تولید می شود و سالانه 650 میلیون تومان صرفه جویی ارزی را به دنبال دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین وطن پور، رییس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه نشست مشترک که بین دانشگاه امیرکبیر و حوزه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، اظهار داشت: در حوزه فناوری و دانش بنیان ما متکی به داخل هستیم و بخش ارز بری ما کمتر از بیست درصد است و ما نیاز ارزی زیادی نداریم و بیشتر متکی به استعداد ها و نیرو های داخلی هستیم و از این امکانات استفاده می کنیم.

وی افزود: با این که شرکت های دانش بنیان طی هفت هشت سال گذشته تشکیل شده و توسعه یافته و محصولات شان در بازار است اما رقمی بالغ بر 2500 محصول دانش بنیان در بازار داریم و 4000 محصول در مراحل مختلف گرفتن تاییدیه ها هستند و سال گذشته 1800 میلیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 محصول دانش بنیان در بازار داریم/ 21 قلم دارویی بایوتک در داخل تولید می شود

2500 محصول دانش بنیان در بازار داریم/ 21 قلم دارویی بایوتک در داخل تولید می شود