مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1397 ساعت 12:002018-09-17اقتصادي

کاهش قیمت کالاهای اساسی با تشدید نظارت ها در خراسان رضوی


معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: اقدامات ما در کنار دیگر دستگاه هایی که در خصوص اختفا و احتکار کالاها کمک و با آن برخورد کردند، - سبب شد که در قیمت کالاها تاثیرگذار باشد.

علی باخرد در گفت وگو با ایسنا، در خصوص نظارت های صورت گرفته در ایام محرم، اظهار کرد: متاسفانه امسال موضوع احتکار و وضعیت ارز و کالای اساسی، کار را سخت و وظیفه ما را بیشتر کرده است.

وی افزود: آنچه ما در محرم مدنظرمان بوده، نظارت بر کالاهایی است که مردم در این ایام بیشترین مصرف را دارند، به جهت اینکه تعداد زائران مشهد مقدس نیز بیشتر می شود و اکنون نیز این افزایش با ایام تابستان به ویژه شهریور ماه همزمان شده که بیشترین زائر را در مشهد داریم.

باخرد با بیان اینکه نظارت بیشتر کالاهای اساسی و ضروری مدنظر ما است، عنوان کرد: کالاهای اساسی شامل روغن، برنج، قند، شکر و به ویژه گوشت قرمز در این ایام و تا حدودی گوشت مرغ است.

ما اقداماتی را همواره به صورت عادی انجام می دهیم اما در شرایطی که این کالاها به عنوان کالاهای اساسی و گروه اول بوده، دولت نیز در مورد آن ها حساسیت دارد، ارز نیز برای واردات به آن تعلق گرفته و نگهداری آن بدون بهانه و دلیل به عنوان احتکار قابل برخورد و پیگیری است، تلاش کردیم تا این کالاها را در این شرایط بیشتر مدنظر قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قیمت کالاهای اساسی با تشدید نظارت ها در خراسان رضوی

کاهش قیمت کالاهای اساسی با تشدید نظارت ها در خراسان رضوی