مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1397 ساعت 11:152018-09-17سياسي

شعار هفته ملی کودک انتخاب شد


«آینده را باید ساخت»؛ شعاری است که دست اندرکاران برگزاری هفته ملی کودک در سال 1397 برای پاسداشت این رویداد ملی در ایران برگزیده اند.

- آینده را باید ساخت ؛ شعاری است که دست اندرکاران برگزاری هفته ملی کودک در سال 1397 برای پاسداشت این رویداد ملی در ایران برگزیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل کانون، چند سالی است که هفته ملی کودک با محوریت کانون به صورت منسجم و با همکاری و مشارکت بیش تر وزارتخانه ها و دستگاه های دولتی، غیردولتی و سازمان های مردم نهاد مرتبط با این حوزه، برنامه ریزی و در نیمه مهر ماه هر سال در سراسر کشور برگزار می شود.

امسال با برگزاری نشست های مختلف در تهران نمایندگان عالی دستگاه های مرتبط با حوزه کودک تصمیم گرفتند که این رویداد با شعار آینده را باید ساخت و طی روزهای 14 تا 20 مهر ماه در تهران و سراسر کشور برگزار شود.

بر همین اساس در دومین جلسه برنامه ریزی هفته ملی کودک که روز 24 شهریورماه در کانون برگزار شد، همچنین نام های روزهای هفته نیز مورد توافق حاضران قرار گرفت و اعلام شد.

بر این اساس به ترتیب روزهای اول مهرماه روز کودک، خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی ، 15 مهرماه کودک، محیط زیست و میراث فرهنگی ، 16 مهرماه (روز جهانی کودک) کودک، صلح، بازی و نشاط ، 17 مهرماه کودک، رسانه و ارتباطات ، 18 مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار هفته ملی کودک انتخاب شد

شعار هفته ملی کودک انتخاب شد