مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1397 ساعت 10:502018-09-17سياسي

بیانیه گرامیداشت هفته دفاع مقدس


بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای با گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد دفاع مقـدس، تبیین اهـداف و آرمان های مشترک نهضت عاشورا و هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان را ضامن نهادینه سازی روح بصیرت، - استکبار ستیزی، سلحشوری و حماسه سازی در کالبد نیروهای مدافع انقلاب و میهن اسلامی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، در ابتدای این بیانیه آمده است: هشت سال دفاع مقدس و ایثار وپایمردی ملت سلحشور ایران اسلامی در یک جنگ نابرابر و تحمیلی با استکبار جهانی و عوامل منطقه ای، یکی از مقاطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام بخش است که هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد.

این رویداد عظیم با آثار و برکات بی شمار خود به منزله گنجینه ای ارزشمند و هویت ساز بایستی برای همیشه زنده و هدایت بخش نسل های این سرزمین قرار گیرد.

این بیانیه می افزاید: جنگ تحمیلی 8 ساله به عنوان یک توطئه جهانی علیه جمهوری اسلامی که با هدف نابودی انقلاب و سلطه مجدد قدرت های استکباری به این سرزمین آغاز شده بود در پایان نه تنها به شکست صدام و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آن به ویژه ابرقدرت های شرق و غرب و رژیم صهیونیستی منجر و سربلندی ایران اسلامی را رقم زد بلکه مقدمه ای برای ورود ایران و ایرانی بر قله های عز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه گرامیداشت هفته دفاع مقدس

بیانیه گرامیداشت هفته دفاع مقدس