مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1397 ساعت 10:022018-09-17اقتصادي

اشتغالزایی در مناطق محروم اولویت بنیاد برکت


بنیاد برکت در راستای سیاست های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مبتنی بر اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و کالای ایرانی، همه امکانات و توان خود را برای ایجاد اشتغال در کشور به کار گرفته است.

- بنیاد برکت در راستای سیاست های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مبتنی بر اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و کالای ایرانی، همه امکانات و توان خود را برای ایجاد اشتغال در کشور به کار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، بنیاد برکت در راستای سیاست های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مبتنی بر اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و کالای ایرانی، همه امکانات و توان خود را برای ایجاد اشتغال در کشور به کار گرفته است.

سعید جعفری در پنجمین همایش هم اندیشی بنیاد برکت و شرکای اقتصادی با بیان این مطلب ادامه داد: هدف بنیاد برکت از مشارکت اقتصادی با کارآفرینان، محرومیت زدایی، اشتغالزایی و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است.

وی تصریح کرد: در 10 سالی که از تأسیس بنیاد برکت گذشته است، این بنیاد با همه وجود تلاش کرده در کنار و همراه مردم باشد و با مشارکت خودشان برای ارائه خدمات به آن ها گام بردارد.

جعفری با تأکید بر اینکه هدف این بنیاد از مشارکت های اقتصادی، توانمندسازی اقتصادی و اشتغالزایی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی در مناطق محروم اولویت بنیاد برکت

اشتغالزایی در مناطق محروم اولویت بنیاد برکت