مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1397 ساعت 09:052018-09-17اقتصادي

آغاز کوچ پاییزه عشایر تهران / برخورد با متخلفان ایجاد مانع در مسیر کوچ


کوچ پاییزه عشایر استان از مناطق ییلاقی (سردسیر) به سمت مناطق قشلاقی (گرمسیر) از 15 شهریورماه جاری آغاز شد و به مدت دو ماه ادامه خواهد داشت.

- کوچ پاییزه عشایر استان از مناطق ییلاقی (سردسیر) به سمت مناطق قشلاقی (گرمسیر) از 15 شهریورماه جاری آغاز شد و به مدت دو ماه ادامه خواهد داشت.

هاتف ممیزی در گفت وگو با ایسنا، گفت: 1800 خانوار عشایر استان تهران به همراه 600 خانوار عشایر مهمان از استان های سمنان، قم و مرکزی که حدود 100 روز در مناطق ییلاقی شهرستانهای فیروزکوه، دماوند و شمیرانات مستقر بودند اکنون به مناطق میانبند و قشلاقی جنوب استان در حال عزیمت هستند.

وی افزود: در سال جاری به عشایر کوچنده خدماتی نظیر آبرسانی سیار، توزیع سیلندر گاز و آرد، مرمت ایل راه های عشایری و سایر خدمات ارائه و با سایر دستگاه های اجرایی از قبیل بهداشت و درمان، راه و شهرسازی، منابع طبیعی، محیط زیست و فرمانداری ها هماهنگی لازم انجام شده است.

به گفته ممیزی، در سال جاری استقرار سامانه های استفاده از انرژی خورشیدی در تامین روشنایی و حمام های خورشیدی در مناطق ییلاقی اجرا شد.

وی مرمت و بازسازی منابع تامین آب آشامیدنی عشایر در مناطق ییلاقی، واکسیناسیون دام عشایر، فعال سازی شبکه تلفن همراه و راه اندازی فروشگاه سیار این قشر را از دیگر خدماتی عنوان کرد که با حمایت است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کوچ پاییزه عشایر تهران / برخورد با متخلفان ایجاد مانع در مسیر کوچ

آغاز کوچ پاییزه عشایر تهران / برخورد با متخلفان ایجاد مانع در مسیر کوچ