مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1397 ساعت 08:272018-09-17بين الملل

نامزد ترامپ برای دیوان عالی به آزار جنسی دانش آموز دبیرستانی متهم شد


زن 51 ساله اهل کالیفرنیا، «برت کاوانا» نامزد رییس جمهور آمریکا برای عضویت در عالی ترین نهاد قضایی این کشور را به آزار جنسی متهم کرده است.

- زن 51 ساله اهل کالیفرنیا، برت کاوانا نامزد رییس جمهور آمریکا برای عضویت در عالی ترین نهاد قضایی این کشور را به آزار جنسی متهم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به دنبال پایان یافتن جلسات تایید صلاحیت نامزد دونالد ترامپ برای سمت قاضی دیوان عالی آمریکا در سنای این کشور، روانشناس 51 ساله اهل کالیفرنیا در یک مصاحبه گفته است که این نامزد عضویت در عالی ترین نهاد قضایی آمریکا او را مورد آزار جنسی قرار داده است.

کریستین بلاسی فُرد در مصاحبه با واشنگتن پست رسما برخی گمانه زنی های رسانه ای مبنی بر دست داشتن برت کاوانا نامزد عضویت در دیوان عالی آمریکا در آزار جنسی را تایید کرد.

این زن 51 ساله و روانشناس اهل کالیفرنیا مدعی شده که در اوایل دهه 1980 و زمانی که دانش آموز دبیرستانی در حومه مریلند بوده، کاوانا او را مورد آزار جنسی قرار داد و سعی کرده بود به وی تجاوز کند.

پیشتر برخی رسانه های آمریکایی بدون نام بردن از فرد خاصی، کاوانا را به ازار جنسی متهم کرده بودند، اما او قویا هرگونه اتهامی را رد کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزد ترامپ برای دیوان عالی به آزار جنسی دانش آموز دبیرستانی متهم شد

نامزد ترامپ برای دیوان عالی به آزار جنسی دانش آموز دبیرستانی متهم شد